NordicWeed
Handelsbetingelser
Ved køb hos NordicWeed skal du være mindst 18 år gammel, og vi forventer samtidig, at du har læst og accepteret vores handelsbetingelser.
Alle vores hampeprodukter er lovlige, de hverken kan eller skal sidestilles med ulovlig cannabis. Alle produkter indeholder under 0,2% THC hvilket dansk & europæisk lovgivning tillader.
Vores produkter gennemgår laboratorietests for at sikre at vi overholder grænseværdier indenfor EU-lovgivning samt at kunne tilbyde den højeste og reneste kvalitet. Grænseniveauet for THC koncentration er i Danmark på 0,2%
Vores produktnavne er fiktive, og bruges udelukkende til markedsføringsformål.
Vores udvalg af lovlige cannabinoider sælges ikke som lægemiddel. Produkterne sælges som samleobjekter og souvenirs & potpourri. Vores produkter kan ikke kurere, diagnosticere eller behandle sygdomme, og er ikke fødevare.
Produkterne må ikke indtages eller opvarmes til over 60 grader.
Når du har gennemført din ordre betragter vi det som at du har læst og forstået vores anbefalinger om afbenyttelsen af vores produkter samt har undersøgt lovgivningen lokalt der hvor du bor. Nordicweed driver virksomhed under dansk & tysk lovgivning og vores produkter lever op til alle krav, og EU lovgivning.
Betaling
NordicWeed tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard] - Har du MobilePay, Apple Pay, Google Pay kan dette også benyttes.
Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
NordicWeed benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
Levering
Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted senest første hverdag efter.
Ved bestilling på hverdage inden kl. 14.00 bliver varen sendt samme dag.
Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, vil det fremgå under Kontakt os
Vi leverer til privatadresser, eller pakkeshops, i hele Danmark. I Grønland og på Færøerne leverer vi kun til privatadresser.
Alle varer leveres med en af følgende transportører DAO, GLS, PostNord.
Retur og Fortrydelsesret
Vi opfordrer til at du læser vores udvidede retur eller fortrydelsesret under Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@nordicweed.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Det er dog kun muligt at bruge din returret hvis plomberingen og posen ikke har været åbnet. Hvis posen har været åbnet til din blomst, så er det IKKE muligt at bruge din retur / fortrydelsesret.
Det er op til NordicWeed at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet for at fastslå varens art betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette indebærer, at i tilfælde af en annullering af købet vil du ikke modtage nogen refusion af købsbeløbet. Vores virksomhedregistre er 44388173 og vi kan kontaktes på 93 916 420 eller info@nordicweed.dk
Vi anbefaler, at du læser vores udvidede retur- eller fortrydelsespolitik, som findes under afsnittet Returret
Annulering og Refundering af ordre
For at annullere en ordre, bedes du kontakte vores supportteam via e-mail på: info@nordicweed.dk.
Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal kunden betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger NordicWeed for returforsendelsen, Gebyret er 50,-
Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.
Du kan ikke annullere en ordre ved ikke at afhente den i en pakkeshop.
Annullering skal ske på mail, før en betalebetaling vil ske.
Hvis din ordre annulleres før den er blevet afsendt, vil du ikke blive opkrævet noget beløb.
Hvis ordren er blevet pakket og en trackingkode er blevet tilsendt, og ordren annulleres herefter, vil fragtomkostningerne blive betragtet som værende udgifter, der allerede er påløbet. Disse omkostninger vil derfor blive trukket fra det samlede ordrebeløb, uafhængigt af ordrens størrelse.
I tilfælde af leveringsforsinkelser forårsaget af fragtselskabet, vil ovenstående betingelser også finde anvendelse.
Reklamationsret
Reklamation skal meddeles til NordicWeed i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en 5 dage som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.
Csie aps dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.
Persondatapolitik, GDBR & Cookies
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af NordicWeed. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Læs mere om behandling af dine data her:
Cookie & Privatlivspolitik
Forklaring af laboratorietests, Analyser og Indhold af Cannabinoider
Variation i Indhold
På batch-niveau: Selvom vi træffer alle nødvendige forholdsregler for at opretholde konsistens, kan der forekomme mindre variationer i indholdet af cannabinoider fra batch til batch.
Analysemetode: Laboratorieanalyser baserer sig på stikprøver fra produktet. Især for produkter, der er infuseret med specifikke cannabinoider, kan der opstå variationer i koncentrationen i mindre prøver. Dette indebærer, at den faktiske koncentration af en given cannabinoide i produktet kan afvige fra den angivne værdi i laboratorieresultatet.
Infuserede Produkter: Det er afgørende at understrege, at alle infuserede produkter er blevet tilsat den angivne mængde, som er specificeret i varedeklarationen for den pågældende cannabinoide under produktionen. Når det drejer sig om den infuserede cannabinoide, er den angivne procentdel derfor repræsentativ.
Vi har dokumentation og analyser til rådighed, og disse kan præsenteres ved anmodning fra eventuelle myndigheder. Vi forbeholder os ret til eventuelle tastefejl.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til info@nordicweed.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. Vi bestræber os på at svare inden for 1-3 hverdage.
Ønsker du at klage over et produkt købt på vores webshop, kan der sendes klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klage-platform:
If you are a consumer residing in another EU country, you can submit your complaint in the EU Commission's online complaint platform:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/